כאב שיניים תמיד מגיע ברגע הלא נכון, אבל ישנו הבדל חד וברור בין אי נעימות שניתן להמתין איתה עד לפגישה הקרובה במרפאת השיניים וכאב בוער שאינו נותן מנוחה ודורש טיפול מיידי שמומלץ לא לדחות. עזרה ראשונה ברפואת שיניים מקבלים דרך בכמה אפיקי טיפול אפשריים, אם במרפאת השיניים הפרטית המפעילה כונן חירום, אם במסגרות קופות החולים הדואגות להפעיל בכול עיר מרפאת שיניים חירומית לטובת מבוטחיה. בבואכם לבחור את מרפאת השיניים החירומית שלכם כדאי להתעניין באופציות שעומדות לרשותכם במסגרת המרפאות הפתוחות בזמן אמת ומתוכן אלו המקבלות את הביטוח שלכם, ולחוש אליה בהקדם על מנת לסיים את פרק הסבל המהירות ולהתחיל בטיפול משקם אשר ישפר את בטחונכם הדנטלי.

עזרה ראשונה בכול עיר בארץ

עזרה ראשונה של רופא שיניים דורשת מרפאה המתמחה בקשת רחבה של בעיות שיניים, ובטיפולים שמטרתם לטפל בסיבה לכאב, לכן במרפאות אלו הדגש אינו דווקא על האסתטיקה של התוצאות, אין זה אומר שהטיפול במרפאות אלו נופל ולו במעט במקצעיותו ממרפאות שיניים מעולות, אלא שהן אינן המקום המתאים להתחיל בו טיפולים אתסטיים ושיקומיים מרובי מפגשים, לעומת זאת אם מקרה החירום נגרם גם בשל פגם אסתטי חמור שפוגע ביכולת לתפקד בימים הבאים בחוץ, כמו שן קדמית שנפלה וכדומה, תוכלו למצוא פתרון זמני מיידי במרפאות השיניים למצבי חירום. מרפאות השינים הללו קיימות בכול עיר בארץ, קטנה כגדולה, ובחילופים המבטיחים לתושבים מענה רפואי מקצועי 24 שעות לכול אורך השבוע. אפשרות אחת היא לפנות לקופות החולים המפעילות מרכזי מידע בטלפון אליהם תוכלו להתקשר בהתאם לקופה בה אתם חברים, ולהתעדכן במרפאה הקרובה למקום מגוריכם, אפשרות נוספת היא לבחור מרפאה פרטית מעולה שתתן לכם טיפול ברמה הגבוהה ביותר, לכן יש לבחור בקפדנות.

עזרה ראשונה באיכות מקצועית גבוהה ובשירות קשוב ונעים

כשכואב לנו קשה לנו לתקשר, קשה לנו להמתין, ויכולתנו לקבל עיכובים בטיפול נמוכה מתמיד. לכן  רפואת שיניים דחופה במרפאה איכותית שמה דגש גם על הצד השירותי, ביצירת סביבה מרווחת ונעימה ככול האפשר, בעמידה בלוחות זמנים קצרים בין טיפול לטיפול, ובסבר מרגיע ונעים של הצוות הרפואי לסובלים המחכים לטיפול. עזרה ראשונה ברפואת שיניים תסייע לכם במהירות ותרגיע כאב קשה ומטריד, כך שתוכלו לשוב בזריזות ככול האפשר לחיים שגרתיים וללא כאבים. כל המטופלים שלנו יכולים לחזור לפעילות תקינה בסוף היום, ולכן אין צורך כלל בסיעוד או בטיפול נוסף.

עזרה ראשונה ברפואת שיניים בעיר שלכם