ברוכים הבאים
למרפאת ד״ר שלמה בירשאן

השתלות מורכבות, שיקום, אסתטיקה, טיפולי חניכיים, כירורגיה כללית, טיפול תחת היפנוזה והרדמה כללית ברישיון משרד הבריאות
במרפאת השיניים של ד”ר בירשאן אפשר לעשות כמעט את כל הטיפולים הדרושים, בלי להתרוצץ בין מספר מכונים שונים. אנחנו מספקים את מיטב השירותים והטיפולים הדרושים בתוך המרפאה עצמה.
רופא שיניים, מרפאת שיניים תל אביב, דר ביראשן

ד״ר שלמה בירשאן

רופא שיניים בתל אביב

סיים לימודי רפואת שיניים בשנת 1998 בהצטיינות באוניברסיטת תל אביב. בוגר במדעי הרפואה, אוניברסיטת תל אביב , 1995. שימש מדריך קליני במחלקה לרפואת שיניים משחזרת באוניברסיטת ת”א בין השנים 1998-2001. בעל רישיון משרד הבריאות להיפנוזה (1998 ), וחבר באיגוד הישראלי להיפנוזה. בעל רישיון משרד הבריאות לטיפול שיניים תחת הרדמה כללית.
ACLS PROVIDER – הסמכה בהחייאה קרדיולוגית מתקדמת מטעם ה– AMERICAN HEART ASSOCIATION.
בין השנים 2000-2004 שימש כרופא שיניים משקם, עם התמקצעות מיוחדת בשיקום נרחב ומורכב, קופ”ח מכבי (לשעבר) תוכנית ל’ ת”א . יש לו פרקטיקה פרטית מאז סיום הלימודים ב- 1998.
המרפאה ממוקמת בשדרות נורדאו תל אביב.

קראו עוד על המרפאה >

רופא שיניים, מרפאת שיניים תל אביב, דר ביראשן

מרפאת השיניים בת״א

הגעתם למרפאה המשוכללת והנעימה של רופא שיניים ד”ר בירשאן, העושה את הביקור במרפאת השיניים נינוח יותר, מהיר יותר ומקצועי יותר.

הטיפול האישי ביותר תחת קורת גג אחת. במרפאת השיניים של ד”ר בירשאן אפשר לעשות כמעט את כל הטיפולים הדרושים, בלי להתרוצץ בין מספר מכונים שונים. אנחנו מספקים את מיטב השירותים והטיפולים הדרושים, ביניהם טיפולים מתקדמים ביותר, בתוך המרפאה עצמה.

♦ טיפולי חניכיים ושיננית  ♦ יישור שיניים  ♦ השתלת שיניים  ♦ טיפולי שורש  ♦ הבהרת שיניים  ♦ שיקום הפה  ♦ טיפולים לילדים  ♦ הרמת סינוס  ♦ היפונזה רפואית  ♦ טיפולים עם גז צחוק

לכל שירותי המרפאה >

להזמנת תור ופרטים נוספים חייגו 03-6025803 או מלאו פרטיכם

ד"ר בירשאן בעולם

בנוסף להיותי רופא שיניים במרפאה, לעיתים קרובות אני נוהג להרצות ולהשתתף בכנסים ובקורסים בארץ ובעולם בתחום השתלים, השתלות עצם והרמת הסינוס המקסילרי. לעיתים אני גם מבצע ניתוחים חיים במסגרת הכנסים.

צפו בהרצאות וכנסים בהם השתתפתי>

השתלת שיניים
ושיקום הפה

שיקום הפה הוא תחום רחב ומרתק ברפואת שיניים וכשמו כן הוא עוסק בהשלמה או בשיקום, החל מרמת השן הבודדת ועד מערכת השיניים הכוללת בשתי הלסתות.

קרא עוד>

טיפולי שיניים לילדים

ההתמחות של רופאי שיניים לילדים הינה הכשרה אקדמית נוספת של כארבע שנים מעבר ללימודי רפואת השיניים הבסיסיים. הפדודונט (המומחה ברפואת השיניים לילדים) רוכש ידע ומיומנות בגישות התנהגותיות שונות עם ילדים, בפסיכולוגיה של הילד, בשימוש בתרופות טשטוש ובהרדמה כללית.

לפגישה הראשונה של הילד עם רופא שיניים חשיבות רבה מאוד בשני היבטים: ראשית, במתן הכוונה להורים להקניית הרגלים נכונים של צחצוח שיניים ועוד. שנית, הילד מתרגל לסביבת המרפאה ונבנית מערכת יחסים חיובית בין הרופא לילד.

קראו עוד על רפואת שיניים לילדים>

שאלות ותשובות

יש לכם שאלה? אתם מוזמנים לשאול את הדוקטור. אם השאלה בעלת ערך לשאר הגולשים היא תצורף לאתר.
לשליחת שאלה הקליקו כאן. צפו בתשובות בתחומים שונים של רפואת שיניים.

סתימות ושחזורים
סתימה לבנה או אפורה? כמה שנים מחזיק שחזור? שחזור או סתימה, מה עדיף?
קרא עוד>

אורתודנטיה
רוצה ליישר שיניים בלי טבעות? מאיזה גיל כדאי להתחיל? מהי הבקעה מאולצת?
קרא עוד>

רפואת שיניים לילדים
האם צריך לטפל בשיניים חלביות? מתי מומלץ לקחת את הילד לבדיקה?
קרא עוד>

השתלות שיניים
סתימה לבנה או אפורה? כמה שנים מחזיק שחזור? שחזור או סתימה, מה עדיף?
קרא עוד>

סגירת תפריט
Call Now Button