טיפול שיניים עם גז צחוק
חוששים מטיפול שיניים? מעדיפים חיוך רחב על הפנים והרגשת ריחוף, במקום להרגיש את הכאב? “גז צחוק” עשוי להיות הפתרון בשבילכם.
 
גז הצחוק- או בשמו המדעי נייטרוס אוקסיד ( N2O  ) , מוכר למדע כבר מעל 150 שנה. הטיפול בגז צחוק מוגדר כ”סדציה נשאפת” , ואינו דורש רופא מרדים , אלא רק רופא שיניים מיומן שעבר הכשרה מתאימה לשימוש בגז צחוק. במקור מדובר בגז הרדמה חלש מאוד, שאף במינונים גבוהים אינו מסוגל להשרות הרדמה כללית . כשהחומר ניתן במסיבות למיניהן ובכל מיני מסגרות מפוקפקות ללא חמצן ללא השגחה רפואית– הוא מסוכן ביותר ועלול לגרום לנזק מוחי חמור ומוות.
במכשור מודרני במרפאות שיניים – אין אפשרות לתת גז צחוק שאינו מעורבב עם ריכוז חמצן נכון (מערכתfail safe ), לכן מדובר בשימוש בטוח ביותר ללא סיכון . (ועם זה אסור לביצוע בנשים בהריון). גז הצחוק מפיג חרדה, משרה אווירה נעימה – והחשוב מכל – מעלה את סף הכאב – מרגישים פחות את הטיפול שיניים. גז צחוק בריכוז של 60% שווה בעוצמתו המאלחשת ל- 15 מ”ג מורפיום!
 
במרפאה קיים Flow meter מודרני ובטיחותי לגז צחוק, המסכה היא מהדור החדש – הדוקה יותר לפנים ומכאן שהחומר עובד ומשפיע חזק וטוב יותר.
סגירת תפריט
Call Now Button