מי מאתנו אוהב ללכת לרופא שיניים? כנראה שלא רבים… רופא שיניים מאז ומתמיד היווה רתיעה לאנשים רבים, ובעיקר לילדים שמפחדים מהפרוצדורה הכרוכה בביקור אצל רופא כזה. אבל בשביל לשמור על בריאות השיניים שלו אנו חייבים ללכת אחת לכמה זמן לרופא שיבדוק אותם, וכמו כל רופא אחר כדאי לשמוע להוראות שאנו מקבלים ממנו. הדרך הטובה ביותר להימנע מביקורים אצל רופא השיניים היא פשוט לשמור על בריאות השיניים שלנו, ויש כמה דברים שניתן לעשות בכדי שלהקטין את מחלות השיניים וכתוצאה מכך את הביקורים אצל הרופא.

טיפולי שיניים, אורתודונטיה, יישור שיניים, איך תשמור על השיניים שלך בריאות

צחצוח שיניים

צחצוח שיניים, מי לא יודע מה זה… כבר מאז שהיינו ילדים ההורים שלנו אמרו לנו שוב ושוב לשמור על השיניים שלנו ולצחצח אותם פעמיים ביום, ואומנם לא אהבנו את זה ולא רצינו להקשיב להם אך היום אנו מבינים למה הם התעקשו… צחצוח שיניים כשמו כן הוא, צחצוח וניקיון של השן, ובכך נמנעת הגעת חיידקים אשר פוגעים בשן. חשוב לצחצח בבוקר לאחר הקימה בגלל הצטברות החיידקים בשעות הלילה, וחשוב כמובן גם לאחר ארוחת הערב כל מנקים את השיניים ממה שהצטבר בהם במהלך היום. מי שמצחצח שיניים פעמיים ביום ומקפיד על כך, סיכוי סביר שיבקר פחות אצל רופא השיניים.

אכילת מתוקים

אחד הדברים שפוגעים בשיניים שלנו הוא הסוכר. הסוכר מחלחל לשיניים וגורם לחורים או להרחבת חורים קיימים, וכל מה שצריך הוא להימנע מאכילת סוכרים עד כמה שניתן. אצל ילדים קשה יותר לבצע את זה מכיוון שאין ילד שלא אוהב ממתקים, אך החלפה של חלק מאותם ממתקים בפירות וירקות יכולה לעשות שינוי משמעותי ולהקטין את הפגיעה בשיניים לטווח הרחוק. בין אם יש לכם ילדים ובין אם מדובר על עצמכם טוב תעשו אם תקטינו את כמות הסוכר הנאכל וכמובן להקפיד על צחצוח שיניים לאחר אכילת סוכרים וממתקים.

שיניים הם חלק בלתי נפרד מהגוף שלנו וככאלה אנו חייבים להקפיד על ניקיון שלהם וההיגיינה שלהם, וכמובן גם בשביל מראה אסטטי יפה יותר

סגירת תפריט
Call Now Button