לפני שאנחנו בוחרים מרפאת שיניים, חייבים לעשות כמה מבדקים שיבטיחו לנו את הטיפול האיכותי ביותר.

מרפאות שיניים לרוב מתמחות בתחומים ספציפיים מעבר לטיפולי השיניים הרגילים, וזו למעשה נקודות המוצא לבחירת מרפאת השיניים הנכונה.

מיד תוכלו לעיין ברשימת שאלות מנחות לרופא השיניים, אל תהססו לקבל את התשובות זו חובת הרופא וזכותכם המלאה לדרוש אינפורמציה ומידע עייני, תעודות ואישורים להיות בטוחים בהמשך הטיפול.

מרפאת שיניים – דר בירשאן

מרפאת השיניים שלנו מציעה טיפולים בהרדמה מלאה ובהיפנוזה במיוחד עבור אותם פציינטים הסובלים דנטופוביה – פחד מרופא שיניים.

לדר בירשאן תעודות והסמכות רבות המעידות על ההכשרות שלו ועל ההתמחות שלנו בשתלים יישור שיניים, השתלות שיניים בתל אביב ושיקום פה.

כאשר אתם בוחרים מרפאת שיניים יש גורמים רבים שכדאי לשקול. לא הרבה אנשים חושבים על האופציה הזאת אבל כדאי לבקר ולבחון מרפאת שיניים עוד לפני שהחלטתם לבצע שם טיפול. בתוך מרפאת שיניים שאתם בודקים, כדאי לדבר עם הצוות ועם הרופא המטפל,כדאי לבדוק טיפולי שיניים בהרדמה כללית  אם לא נהוג לשוחח שם באופן חופשי עם מטופלים מתעניינים תוכלו לבקש רק ייעוץ שעולה פחות מטיפול ממש.

בקשו להתייעץ לפני הטיפול

במסגרת הייעוץ רופא רגיל או רופא מומחה יוכל לייעץ לכם על הטיפול שאתם עומדים לעבור וכך גם תוכלו להתרשם ולשאול על המומחיות שלו, האם הוא או עמיתיו הם בעלי ניסיון בסוג הטיפול שאתם זקוקים לו. איזה התמחויות יש לרופאים השונים בתוך מרפאת שיניים שאתם בודקים ואיזה תחושה אתם מקבלים במקום. אם רופא השיניים גורם לכם לחוש בנוח, נראה לכם מקצועי ומנוסה והוא בעל ניסיון רב בתחום בו אתם זקוקים לטיפול הרי רופא זה וכן מרפאת שיניים זאת מתאימה לכם.

התרשמות מהמרפאה והציוד

אם נותנים לכם לראות את מרפאת השיניים ואת חדר הטיפולים, כדאי לראות האם הציוד בתוך מרפאת שיניים שאתם בודקים הוא ציוד חדש ומושקע, האם המקום נקי ומטופח ונראה כי מקפידים בו על היגיינה ניקיון ועדכון הציוד הרפואי. ניתן כמובן לברר מידע על רופאים בתוך מרפאת שיניים.

מרפאת שיניים התמחויות

מרפאת שיניים מיוחדת ומובילה

 באתרו של ד”ר שלמה בירשאן תוכלו להתרשם מיכולותיו המגוונות והמקצועיות של ד”ר בירשאן. ד”ר בירשאן הוא רופא מומחה במגוון טיפולי שיניים מכול הסוגים ואפילו בעל תואר הגבוה והמכובד בתחומו של השתלות שיניים. ד”ר בירשאן מתעדכן תמידית ועובר השתלמויות בטיפולים המתקדמים ביותר בעולם.

מומחה בטיפולים מתקדמים

ד”ר בירשאן נחשב מומחה בטיפולים מסובכים כמו הרמת סינוס מקסילרי, השתלות עצם והשתלות מורכבות, ד”ר בירשאן מומחה בטיפול בחולים בעלי חרדות מטיפול דנטאלי ויש לו מגוון שיטות טיפול מתקדמות לסייע להרגיע חולים החוששים מטיפול דנטאלי בתוך מרפאת שיניים. ד”ר בירשאן הוא רופא שיניים מומלץ בתל אביב הנותן טיפול אנושי, עדין ורגיש ויודע להרגיע את המטופל ולגרום לו לעבור ברוגע ובתחושת שליטה את כול ההליך הדנטאלי, מורכב ככל שיהיה. אם גם לכם יש טיפול דנטאלי חשוב שאתם דוחים כי לא מצאתם רופא מיוחד, אנושי ומומחה ד”ר בירשאן הוא הכתובת עבורכם.

מאמרים בנושא מרפאת שיניים:

שירותי המרפאה
מרפאת שיניים תל אביב
טיפולי שיניים בהרדמה כללית
צוות המרפאה
טיפולי שיניים במרפאתינו

סגירת תפריט
Call Now Button