רוב המטופלים שמקבלים טיפול רפואי כלשהו כמו טיפול שיניים , היו רוצים לדעת בדיוק מה יבוצע (כל עוד זה לא מקושר לתחושת כאב שעשוי להיגרם מהטיפול… ). בפועל, ברוב המקרים מונחים רפואיים יבשים ולקוניים אינם מספקים את הסחורה הרצויה. גם אם מציירים למתרפא ומכבירים בתיאורים מילוליים – עדיין, כל עוד המתרפא אינו איש טכני בהשכלתו, סביר להניח שיקשה עליו להבין מה הרופא רוצה ממנו. כשלא מבינים מה הרופא הולך לבצע – קשה לקבל החלטה אמיתית בנוגע לאופציית הטיפול המועדפת, דבר שהוא בעל השלכה משמעותית על תוצאות הטיפול, מחירו,  ואיכות החיים בעקבותיו.

אנו מאמינים שיש להשקיע כל מאמץ על מנת לאפשר לכל מטופל החפץ בכך, לקבל כל מידע אפשרי בנוגע לאפשרויות הטיפול.
מרפאת שיניים תל אביב מותקנות תוכנות להמחשה תלת מימדית באנימציה, (Dental master ), וכן קיימים מודלים תלת מימדיים ואטלסים ממוחשבים שמסבירים כל שלב ושלב במהלך טיפול שיניים.
 
כך יכול המטופל לקבל מושג ברור מהן האופציות הטיפוליות העומדות בפניו ולקבל החלטה מושכלת ונבונה באשר לתוכנית הטיפול בה יבחר בסופו של דבר. והחשוב מכל: ברוב המקרים, ידע מפורט על תהליך הטיפול מפחית את החרדה בהמשך הטיפול.
 
כתובת המרפאה: שדרות נורדאו, 1\89 תל אביב
 

טיפול שיניים במרפאה:

אסתטיקה דנטאלית

ככל שעוברות השנים , גוברת הדרישה האסתטית בכל תחומי הרפואה הכירורגית והדנטלית.
אנשים מוכנים להשקיע יותר זמן, משאבים ולעיתים אפילו סבל על מנת להיראות טוב יותר.
גם ברפואת שיניים אנו יכולים להציע בשנים האחרונות למטופלינו מגוון גדול יותר משמעותית של טיפולים. במרפאה אנו מבצעים את כל סוגי הטיפולים האסתטיים
עוד על אסתיקה דנטאלית
 

שיקום הפה

שיקום הפה הוא תחום רחב ומרתק ברפואת שיניים וכשמו כן הוא – עוסק בהשלמה או בשיקום, החל מרמת השן הבודדת ועד מערכת השיניים הכוללת בשתי הלסתות. התחום הזה מתקדם בקצב מהיר משנה לשנה, מספר החידושים הוא עצום והתוצאות האסתטיות משתפרות לעין ערוך עם הזמן. במילים אחרות, מאז הופעת השיקום על גבי שתלים האפשרויות העומדות בפני המתרפא הולכות ומתרבות.
 
טיפולי שיניים, טיפול שיניים
 

שתלים, שיקום על גבי שתלים, וכירורגיית  עצם נלווית

ד”ר בירשאן הוא EXPERT IN ORAL IMPLANTOLOGY מטעם איגוד המשתילים הרשמי הגרמני (DGOI). תואר זה מקנה הרשאה והכרה ביטוחית רשמית לביצוע שתלים. במרפאה ניתן לבצע שתלים מורכבים באמצעות טכנולוגיה צרפתית מתקדמת של שתלי דיסק המוחדרים מהצד לעצם ומאפשרים שיקום על שתלים גם בגובה של 4 מ”מ בלבד מהעצב. לאור כל זאת סיכויי ההצלחה של שתלים נעים בסביבות 97%.
 

טיפולי חניכיים – טיפול ומניעה

אצלנו  מבצעים את כל טיפולי החניכיים בטכניקות החדישות והמתקדמות ביותר, אם כי אנו משתדלים לשים דגש על מניעה – טיפולי שיננית יסודיים על פי תוכנית ביקורת תקופתית, הקצעות שורשים עמוקות בהרדמה מקומית. בסופו של יום , במקרים אלה, הוכח שהמניעה מניבה את התוצאות הטובות ביותר. זה גם גורם הרבה פחות סבל למטופל, ועולה פחות. רק כמוצא אחרון, אם אין ברירה אחרת אנו מבצעים ניתוחי חניכיים – לא לפני שאנו מוודאים שהמטופל יוכל לשמור ביעילות על התוצאה.
 

טיפולי שורש

טיפול שורש נועד לסלק את כל החומר החי מתוך השן , ולמעשה מבצע חניטה (mummification) של השן. בטיפול שורש אנו אכן ממיתים את השן, אך בניגוד לדעה הרווחת – אנו לא עוקרים אותה.
השן נותרת בצורתה החיצונית כפי שהיתה – אך היא מרוקנת מכל החומר הפנימי שהיה בה.
יש לזכור שטיפול שורש הוא בעצם אלטרנטיבה לעקירת השן.
 
 

רפואת שיניים לילדים

מחלות רבות עלולות לתת את ביטויין הראשוני בחלל הפה והפדודונט ייטיב לזהותן ולהנחות את המתרפא בהמשך הטיפול. לעיתים ע”י צילום , ניתן לברר צילום שיניים פנורמי מחיר ולבצע הכי מוקדם שניתן.
מניעת העששת היא תחום הצובר תאוצה לאחרונה  – הטיפול בעששת איננו “סתימת חורים” בלבד אלא טיפול מניעה הכולל הדרכה להרגלי גהות פה נכונים, הרגלי תזונה נכונים ושימוש מושכל בתוספי פלואוריד.
נגעים התחלתיים ניתנים לטיפול שמרני שאינו כולל פתיחת השן.
 
 

יישור שיניים – אורטודנטיה

אורתודונטיה (אורתו = ישר, דונטיה = שיניים) היא ענף ברפואת השיניים העוסק באבחון, מניעה וטיפול בליקויים קיימים או מתפתחים של יחסי השיניים והלסתות. טיפול אורתודונטי מביא לשינוי בריאותי ואסתטי המשפר את ההופעה והביטחון העצמי. הטיפול האורתודונטי הינו טיפול מורכב ורציני. חשוב שיבוצע ע”י רופא שיניים מומחה ליישור שיניים שהינו בעל הכשרה מתאימה, ידע וניסיון בתחום זה. טיפולי יישור שיניים לילדים ומבוגרים נערכים במרפאתנו ע”י רופא מומחה ליישור שיניים.

עוד על יישור שיניים

טיפולי שיניים בהרדמה כללית

במרפאת שיניים של ד”ר בירשאן קיים חדר ניתוח מצוייד באופן מלא: מכונת הרדמה משוכללת ביותר ומוניטור הרדמה מהחדישים בעולם מתוצרת Draeger – Siemens , שנחשבת לחברה המובילה בעולם בתחום ההרדמה הכללית . וכן דפיברילטור משוכלל לטיפול בכל הפרעת קצב אפשרית. כל זאת – מעל התקן הנדרש ממרפאת שיניים העוסקת בטיפול שיניים הרדמה מלאה לילדים לפי משרד הבריאות

 

טיפול שיניים – מידע נוסף
צרו איתנו קשר ונשתדל לתת לכם מענה לכל השאלות בתחומי רפואת שיניים, כמו כן ניתן לקרוא מידע נוסף באתר, לפניכם תשובות לשאלות נפוצות שעשויות לעניין אתכם בנושא טיפולי שיניים.

מאמרים בנושא טיפול שיניים:

סגירת תפריט
Call Now Button