רוב הבעיות המשמעותיות בשיניים אינן גורמות לכאבים כלל. למעשה השיניים, ובעיקר החניכיים, נהרסים בשקט ללא שום כאבים מצד המטופל. חשוב מאוד ללכת לבדיקת שיניים שגרתית כל חצי שנה אפילו שאין כאבים. המתנה מיותרת עשויה לגרום לעיתים סבל רב עקב ההזנחה, שלא לדבר על מחיר יקר ומיותר להזנחה רבת שנים.

לצערי, התשובה החד משמעית היא – גימיק. גם אנחנו רכשנו מכשיר לייזר שעומד במרפאה אבן שאין לה הופכין. למעשה אין ללייזר כמעט שום יתרון על רפואת השיניים הקונבנציונלית. לייזר אינו יעיל לסילוק סתימות ישנות, יעילותו בהלבנה אינה שונה לעומת שיטות אחרות כפי שהוסבר קודם, מהירות הכנת חלל לסתימות היא איטית ומפרכת להחריד – וכן , היא כואבת ללא הרדמה…
יתרון הלייזר בכירורגיית חניכיים והשתלות – לא הוכח, והוא נחשב ללא יעיל ביחס לשיטות הרגילות והמתקדמות הקיימות כיום.

אנחנו לא עובדים עם ביטוח. ודאי שנוכל לטפל בכם, נשמח לעזור לכם לממש את זכויותיכם המלאות.

הייתם קונים ביטוח על אירוע שהסיכוי שהוא יקרה הוא 95%? ודאי שלא. הרי ברור שמצב כזה לא יכול להתקיים במציאות. בעיקרון מדובר בהשקעה מאוד לא טובה, שכן רוב הרופאים הטובים אינם מוכנים להיות רופאי הסדר של חברות הביטוח בתנאים אלה. לשלם על זה סכום מלא ממש לא משתלם כלכלית.
אם אתם מקבלים את הביטוח חינם או בהשקעה מגוחכת ממקום העבודה – זה משתלם, מכיוון שאז אתם יכולים לקבל השתתפות של הביטוח בטיפולי שיניים פרטיים, אותם אתם עוברים אצל כל רופא שתבחרו.
אנו נעזור לכם בכל מקרה לקבל את המגיע לכם בהתדיינות מול חברות הביטוח, רכשנו בכך נסיון רב.

לא , לא ולא. כל מצב ניתן להרדמה. מצב שבו שן או שיניים לא נרדמו נגרם רק באשמת הרופא (זו לא הדלקת, התגובה וכו’), הכל תלוי במיקום ההרדמה ובכמותה. אין שום סיבה בעולם לסבול כאבים.

מדובר בכמות זניחה, לשם השוואה כ-3000 צילומי שיניים שווים לצילום חזה אחד. כך שבכל מקרה שווה לעשות צילומי שיניים בביקורת תקופתית, הקרינה זניחה. בכל מקרה – הצילום הדיגיטלי שנעשה אצלנו מפחית את הקרינה פי 10 .

כן זה לגמרי בטוח, אם כי לא נבצע סתם צילומי ביקורת בהריון. אבל את מה שחייבים, ניתן לעשות ללא חשש.

אין שום בעיה. חובה לעשות טיפול אצל שיננית – אפילו יותר מהרגיל – בשל רגישות החניכיים המוגברת. הוכח מחקרית קשר מובהק בין דלקות חניכיים ללידה מוקדמת של פגים במשקל נמוך. בכל מקרה, טיפולים מורכבים מאוד שאינם בוערים, וגם טיפול הלבנה כדאי לדחות לאחר ההריון.

כן בהחלט. סתימה זמנית כהגדרתה היא זמנית. מדובר בסתימה מאוד דולפת ולא מדוייקת. תמיד נמצא עששת (רקבון) משמעותית מתחת לסתימה זמנית מוזנחת. בנוסף לכך עלול הדבר לגרום לדליפת חיידקים מתעלות השורש אל עבר העצם התומכת, וליצירת זיהום בעצם (תהליך ציסטי/מורסה), דבר בעל השלכות בריאותיות סיסטמיות!

כאן אנו מגיעים לנושא מורכב. התשובה לכך היא כנראה צורה אנטומית בעייתית מאוד של קצה השורש שאינה מאפשרת הגעה אמיתית לקצה השורש על ידי המכשור שקיים ברשותנו . ולכן לא ניתן לנקות ביעילות אמיתית את השורשים במהלך טיפול השורש.
במקרה כזה אנו נכנסים בעזרת מיקרוסקופ טיפולי על קצה השורש – כירורגית , וכורתים רק את קצה השורש, תוך וידוא שאין סדק בשן (שיחייב עקירה), ומבצעים מיקרו סתימת שורש – מקצה השורש, לסתימה זו קוראים סתימה רטרוגרדית . ולפרוצדורה קוראים אפיסקטומי .
באמצעות המיקרוסקופ הטיפולי אנו מגיעים לסיכויי הצלחה של כ 95% וזאת בתנאי שמיצינו כהלכה את טיפול השורש , חידוש וכו’ . אין ערך לטיפול שורש כירורגי ללא טיפול שורש קודם אופטימלי . סיכויים גבוהים כאלה מצדיקים הצלה של השן, כי שום שתל לא יהווה תחליף הולם לשן טובה.
באפיסקטומי הקלאסי ללא מיקרוסקופ – שלצערנו עדיין מתבצע ברוב המקרים , יש סיכויי הצלחה של 51% בלבד !

טיפולי שיניים בגז צחוק, רפואת שיניים כללית שאלות