אם אתם רוצים להשיג שיניים לבנות, עומדות בפנים מספר שיטות וטכניקות, חלקן יעילות יותר, חלקן יעילות פחות, חלקן בטוחות יותר וחלקן בטוחות פחות, אבל הדרך הטובה ביותר להשיג את המטרה היא להגיע לרופא שיניים או שיננית מקצועית, ופשוט לעבור טיפול הלבנת שיניים מקצועית. חשוב להבין שהלבנת שיניים משמעותה היא לא שהשיניים יהפכו ללבנות, אלא שהן יהפכו ללבנות ביותר שהן יכולות, ואצל אנשים שונים, מידת הלובן יכולה להשתנות.

הכי לבן שאפשר הוא לאו דווקא לבן

צבע השן מושפע מגוון האמייל, ומגוון התכולה הפנימית של השן, שכן האמייל החיצוני הוא בעל רמת שקיפות מסויימת. ככל שהאמייל יותר אטום, כך קל יותר להשיג רמת לובן גבוהה יותר, ולהיפך. אחד האמצעים המפורסמים להשגת שיניים לבנות הוא סודה לשתייה. מרכיב זה מופיע בצורה כזאת או אחרת, כמעט בכל טיפול הלבנת שיניים בגלל שהוא מאוד יעיל למטרה זו, אך במקביל הוא גם עלול לגרום להרס ושחיקה מואצת של אמייל השן, ולגרום לנזק יותר מאשר תועלת.

שיטות אפקטיביות אבל עם סיכון

בדיוק מהסיבה הזאת, כל ניסיון לבצע הלבנת שיניים בצורה עצמאית, בין באמצעות תרופות סבתא ובין באמצעות תכשירים מסודרים שאפשר לקנות בחנויות הפארם הוא ניסיון שכרוך בסיכון, ולא בטוח שאתם רוצים לקחת אותו על עצמכם, בעיקר כאשר אתם לא ממש מבינים את הנושא של הלבנת השיניים, ועלולים לעשות שימוש מוגזם בתכשירים אלה מתוך מחשבה שהשן יכולה להיות לבנה עוד יותר. לתכשירים אלה יש מידה מסויימת של אפקטיביות, אבל יש להם גם מידה מסויימת של פגיעה בשן.

 

הלבנת שיניים שאלות

השיטה הטובה ביותר – טיפול מקצועי

אחרי שאמרנו את כל זה כדאי לדעת את הדברים הבאים: הדרך הטובה ביותר לשמור על חיוך לבן, הכי לבן שאתם יכולים, הוא לצחצח את השיניים פעמיים עד שלוש פעמים בכל יום ולבקר אצל שיננית אחת לחצי שנה כדי לעבור “טיפולי תחזוקה” ועל פי הצורך גם טיפול הלבנת שיניים מקצועי. בסך הכל, מדובר בפרוצדורה מאוד פשוטה, ואין צורך לסבך את הדברים כדי ליהנות מחיוך לבן.

סגירת תפריט
Call Now Button