במרפאתנו תקבלו טיפולי שיניים שונים הנותנים מענה מקצועי ואיכותי למגוון כאבי שיניים ובעיות שיניים. לפניכם מספר טיפולי שיניים נפוצים הזמינים במרפאה:

הלבנת שיניים

הלבנת שיניים נחשבת כטיפול אסתטי אולם היא מתבצעת בדרך כלל במרפאת שיניים. לפני ביצוע הלבנת השיניים יש להיבדק ולעבור טיפול אצל שיננית, על מנת לוודא שאין חורים הדורשים טיפול ולבצע ניקיון כללי של הפה. את הלבנת השיניים ניתן לבצע בכל גיל, כאשר ההליך אינו כרוך באי נוחות מצד המטופל.

 

השתלת שיניים

המקרים הנפוצים הדורשים השתלת שיניים הינם מקרים בהם יש צורך בשחזור או בשיקום הפה כתוצאה מפגם מולד, חבלה, תאונה או מחלת חניכיים. כאשר מבקשים לעבור השתלת שיניים, חשוב מאוד לבחור מקום מקצועי ואיכותי אשר ילווה אתכם בתהליך ללא קיצורי דרך. קיצורי דרך בהשתלת שיניים יכולים להיות הרסניים היות וחשוב לתת לעצם להיבנות בין השתלים, על מנת לייצר אחיזה של השתל בפה.
השתלת שיניים הינו פתרון המוצא במקרים של חוסר בשיניים או במקרים בהם יש צורך בשיקום ושחזור השן,למרות שמדובר במסע לא קל, החדרת שתלים הינה השיטה הנפוצה ביותר לטיפול בנזק בלתי הפיך בפה ואם מקפידים לעשות אותה נכון, התוצאה דומה מאוד למקור, הן בתחושה והן במראה.  עוד על השתלות שיניים
 

יישור שיניים

יישור שיניים המוכר גם כאורתודונטיה הוא תחום ברפואת שיניים העוסק במבנה השיניים ביחד לחלל הפה. בתוך תחום יישור שיניים נטפל בבעיות שיניים כמו שיניים מעוותות, עקומות או צפופות.
 

סתימה

סתימה הינו טיפול שיניים אשר נועד לטפל בלכלוך ובחיידקים אשר מצטברים על רובד השן. טיפול שיניים של סתימת חורים הינו טיפול השיניים הנפוץ ביותר היות ואנשים רבים מגיעים לרופא שיניים עקב כאב בשן, אולם בדרך כלל לא מחכים עד אשר השן במצב קשה במיוחד ונדרש טיפול שורש
 

טיפול שורש

טיפול שורש הינו טיפול הכולל מבנה וכתר והוא נעשה על שיניים בהן העששת עברה את הזגוגית ושכבת הדנטין של השן והגיעה למוך השן, הרקמה הפנימית של השן שיש בה כלי דם ועצבים.

טיפול שורש נעשה במספר שלבים ודורש לא פעם מספר טיפולים ולא רק טיפול אחד. בשלב הראשוני בטיפול שורש פותחים את השן ומסלקים את העששת, לאחר מכן מנקים את תעלות השורש ומסלקים את רקמת המוך ורק לאחר מכן, שהעששת טופלה, ממלאים את השן בחומר מיוחד הסותם אותה. היות ומדובר בהליך מורכב יותר מסתימה רגילה, ישנם רופאי שיניים אשר יעדיפו למצות כל אפשרות אחרת, בעיקר בהיעדר ממצאים רפואיים תומכים. במקרים אילו יכול רופא השיניים לטפל בשם באמצעות הסרת העששת, ללא טיפול שורש מלא.

טיפול שיניים בהרדמה

טיפולי שיניים – מידע נוסף

צרו איתנו קשר ונשתדל לתת לכם מענה לכל השאלות בתחומי רפואת שיניים, כמו כן ניתן לקרוא מידע נוסף באתר, לפניכם תשובות לשאלות נפוצות שעשויות לעניין אתכם בנושא טיפולי שיניים.

 
סגירת תפריט
Call Now Button